Gør det lidt bedre for kunderne med autolakering på denne måde

30 September 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Der er selvfølgelig mange ting, man kan gøre for at lokke kunder til ens biks, der forhandler ydelser i form af autolakering.

Man kan næsten skrive en hel e-bog om den slags, eller man kan forsøge at hive gode forslag ud af de gode, der er etablerede på markedet, hvis du har held til det: http://www.vejrumbroautolakering.dk/

Men vi her erfaret, at der er en lille, umiddelbart ubetydelig, men virkelig vigtig ting, som kan få ens kunder til direkte af stikke af fra ens virksomhed og ikke bare langsomt vende dem ryggen og vælge nogle andre til autolakering.

Det handler om din hjemmeside, og dette gælder både, hvis du selv har sat den op, administrerer den og bestyrer den, eller du har fået sat andre på de opgaver, der er mere vigtige og noget, du ikke selv kan klare.

Prøv nemlig at besøge dit firmas hjemmeside fra en anden computer end den, du er vant til at bruge.

Kan du selv huske, når du besøger nogle hjemmesider nu om dage, og der tordner en besked frem, der fortæller, at denne hjemmeside er ikke beskyttet, og så spørger den, om man alligevel vil derind.

Man ved måske ikke, hvad det helt betyder at have en beskyttet hjemmeside eller ej, men denne advarsel er nok til, at man forlader den.

Disse meddelelser afhænger ofte af ens installerede anti-virusprogram, men du er som hjemmesider-ejer nødt til at vide, om din hjemmeside er beskyttet eller ej – for det skal den være.

Er den ikke allerede det, så sørg for, at den bliver det.

For det næste skridt bliver måske, at din hjemmeside bliver inficeret med virus, som smitter til dine besøgende.

Og selv en kort periode med dette kan medføre, at kunderne bliver væk for bestandig, og de spreder et rygte om, at man ikke skal besøge din hjemmeside med autolakering.

Sørg derfor at at undgå dette i opløbet.

More articles