Reklamation

Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 14 dage efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@Aalborgbicyclestore.dk. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

 

OBS: Vi forbeholder os retten til, at opkræve et ekspeditionsgebyr på garantisager og raklamationer, som ikke er omfattet af garanti og reklamation.
 

Varerne skal sendes til:

Aalborg Bicycle Store
J.F Kennedys Plads 1.F
9000 Aalborg

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

 

Ved berettiget reklamation

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.